۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲

در دولت سیزدهم؛

تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران ۷ برابر شد

تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران ۷ برابر شد

بجنورد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دولت سیزدهم میزان تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران نسبت به سال قبل ۷ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف هستند ۱۰ درصد بودجه فرهنگی خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اختیار بنیاد شهید قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: در دولت سیزدهم میزان تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به جامعه ایثارگران نسبت به سال قبل ۷ برابر شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون و قبول شدن ۸ هزار فرزند ایثارگر در استخدامی، افزود: برای ۱۷ هزار نفر این اتفاق باید رقم بخورد اما اکنون در انتظار تأمین بودجه برای پذیرش ۸ هزار نفر مشخص شده هستیم.

قاضی زاده بیان داشت: سهم ایثارگران از طرح نهضت ملی مسکن ۵ درصد در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتها گفت: در سفرهای استانی سعی داریم مشکلاتی از جمله ساماندهی گلزارهای شهدا، اشتغال و مشکلات درمانی جامعه ایثارگران را حل کنیم.

کد خبر 5584882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس DK ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      سلام وعلیکم ریاست محترم بنیاد شهید پس چرا ماها هیچ چیز از این 100برابر 70برابر50برابرراندیم پرستاری وبازنشستگی وحقوق خود رو که می خواهید سلیقه آیی عمل کنید البته صد البته همه ماها که با هم در ارتباطیم نمی گذاریم ما هیچی برابرها را ندیدیم