۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴

یک نظرسنجی نشان داد؛

اکثر آمریکایی ها معتقدند کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد

اکثر آمریکایی ها معتقدند کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد

نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نتایج یک نظرسنجی تازه حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها مسیر کنونی کشورشان را اشتباه ارزیابی می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید «یاهو نیوز» و « YahooGov» نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند که کشورشان مسیر اشتباهی را طی می کند.

از مجموع هزار و ۶۳۴ بزرگسال آمریکایی که در این نظرسنجی مشارکت داشتند تنها ۲۵ درصد معتقد بودند همه چیز در ایالات متحده در مسیر درست پیش می رود، این در حالیست که ۶۳ درصد نظر مخالف آن را داشته و ۱۲ درصد نیز اعلام کردند در این خصوص مطمئن نیستند.

در میان شرکت کنندگان دموکرات‌ کمتر از نیمی - ۴۸ درصد - از روند فعلی در آمریکا اعلام رضایت کردند، این در حالیست که رقم رضایت از شرایط در میان رای دهندگان جمهوری خواه تنها ۹ درصد اعلام شد.

اکثرشرکت کنندگان در این نظرسنجی در بخش ارزیابی عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس جمهور این کشور، اعلام کردند که با رویکرد وی در قبال مسائل کلیدی مانند اقتصاد، نژاد، جرم و جنایت، تغییرات آب و هوایی، سقط جنین و مسائل بهداشتی موافق نیستند.

در حالیکه محبوبیت بایدن در میان آمریکایی ها در مسیر سراشیبی قرار گرفته تنها ۲۲ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی با حضور دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام موافقت کردند. این در حالیست که بایدن در ماه نوامبر وارد ۸۰ سالگی می شود و برای حضور دوباره در انتخابات سال ۲۰۲۴ خیز برداشته است.

کد خبر 5585423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha