۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹

سخنگوی وزارت علوم خبرداد؛

تعدادی از دانشجویان بازداشتی امروز آزاد می‌شوند

تعدادی از دانشجویان بازداشتی امروز آزاد می‌شوند

سخنگوی وزارت علوم از آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشتی خبر داد و گفت: تعدادی از این دانشجویان امروز آزاد می‌شوند و این روند ادامه دارد.

علی شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل کلاس‌های درس در دانشگاه‌ها گفت: طبق اعلام قبلی در مجموع، کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور، برخلاف جو سازی های رسانه‌های معاند به صورت حضوری برقرار است و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت علوم به ویژه شخص وزیر علوم تحقیقات و فناوری با نهادهای مسئول، امروز تعدادی دیگر از دانشجویان بازداشتی، آزاد شده و به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شوند.

سخنگوی وزارت علوم یادآور شد: هم اکنون، اکثریت دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند و البته این پیگیری‌ها ادامه دارد و وزارت علوم، وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی را از مراجع بالادستی، دادستانی و دستگاه‌های امنیتی کشور پیگیری می‌کند.

وی افزود: امیدواریم فضای آرام دانشگاه‌ها و عقلانیت این نهاد این فرصت لازم را در اختیار ما قرار دهد که مشکلات معدود دانشجویان بازداشتی نیز حل و فصل شود.

کد خبر 5600172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تبیعض و اغتشاش IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      دانشجوی خرابکار باید اخراج شود نه آزاد
    • اسدالله GB ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      مهم نیست که اغتشاشگر دانشجو، کارگر یا سلبریتی باشد آزادی هر خائن همانا بنزین ریختن روی آتش است. این عده شستشوی مغزی شده‌اند و توبه پذیر نیستند. فراموش نکنیم که توبه گرگ مرگ است. امیدوارم مسؤلین با تمرکز و احتیاط عمل کنند، ما در کشور کمبود دانشجو نداریم.
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      یعنی واقعا خاک تو سرتون این جوری امنیت مردم رو برقرار می کنید لااقل چها روز این بیشرفها رو تو زندان نگه می داشتید.
    • حسن IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      خاک بر سر و مغز نداشته این وزارت علوم مزدور پرور . تا روال این است که عده ای اغتشاش میکنند آدم میکشند آشوب می کنند و مطمئن هستند که سریع آزاد می شوند مملکت روی آرامش نخواهد دید
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      گفتم پیگیر اخراج اغتشاشگران شده. نگو دارن آزادشون می کنن! قرار آشوب بعدی رو هم لطفا تعیین کنید.
    • محمد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 0
      دانشجویی که بعد از دو سال حرج و مرج تحصیلی آمده حضوری درس بخونه باید با بصیرت تر از این حرفا باشه که در این فتنه بازار آتش بیار معرکه نباشه مگه این که عمدی در کار باشه. ما وقتی زورمان به درس نمی رسید استادها رو تهدید می کردیم که نابلدن در تدریس. البته استادای در پیتی رو.