۹ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۴

جزئیات محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان؛

۹۰قبضه سلاح و ۶۰هزار مهمات کشف شد/تلاش معاندان برای ناامنی زاهدان

۹۰قبضه سلاح و ۶۰هزار مهمات کشف شد/تلاش معاندان برای ناامنی زاهدان

زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شمس‌آبادی شامگاه شنبه به رسانه‌ها گفت: خوشبختانه با تلاش سربازان گمنام امام زمان در استان سیستان و بلوچستان و رصد اطلاعاتی که این عزیزان داشتند این محموله شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یقیناً این گروه‌ها معاند نظام هستند و قصدشان ضربه زدن به نظام و مردم و ناامن کردن استان سیستان و بلوچستان و شاید حتی تا عمق کشور باشد.

دادستان زاهدان با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی ما بیدار و این افراد در تور اطلاعاتی این عزیزان هستند، یادآور شد: یقیناً قصدشان این بوده که با این اسلحه‌ها وارد بطن مردم شوند و به جوانان ما را آسیب بزنند.

شمس‌آبادی افزود: همین اغتشاشات اخیر را هم وقتی بررسی کنیم لیدرهای آن‌ها افرادی هستند که به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه وصل بوده و خودشان را پنهان می‌کنند تا با همین اسلحه‌ها وارد بطن جامعه شده و در راستای کشتار مردم و تخریب اموال عمومی حرکت کنند.

وی بیان کرد: در جریان کشف این محموله ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات ضبط‌شده است.

کد خبر 5600549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      هیچ چیز بدتر از جنگ داخلی نیست، بعد از اجرای سرود تاثیر گذار سلام فرمانده که از ایران شروع شد وخیلی زود جهانی شد وباعث استقبال شیعیان جهان قرار گرفت این اتفاق باعث خشم وکینه دشمنان اسلام شد ومترصد این بودند که از هر طریقی به ایران ضربه بزنند ونقش این کشور را در جهان اسلام ضعیف وکمرنگ کنند
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      وچون ازنقش ایران در ظهور و بعد ازآن کاملا باخبرند سعی در ضعیف کردن این کشور شیعه نشین دارند تا واهمه ای از آن نداشته باشند وحتی اگر شده بتوانند سبک زندگی اروپایی وبیحجابی را درآن گسترش دهند
    • مجید IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      سلام زنده و پاينده باشند این سربازان گمنام امام زمان (عج) دست خدا همیشه همراهتان