۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳

توسط انتشارات شهید کاظمی؛

«شبیه»به زودی منتشر می‌شود/روایتی از شخصیت پیامبر و حاج قاسم

«شبیه»به زودی منتشر می‌شود/روایتی از شخصیت پیامبر و حاج قاسم

کتاب «شبیه» با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شبیه» با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

این کتاب زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آنها تغییر می‌کند.

فائضه غفار حدادی نویسنده جوان و انقلابی نهمین کتابش را در قالب یک رمان نوشته که به زودی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها جای می‌گیرد.

وی در کارنامه نویسندگی‌اش پنج کتاب با موضوع دفاع مقدس، دو سفرنامه و یک روزنوشت درباره کرونا دارد؛ ولی این بار قالب رمان را در خدمت قوت قلم و توانایی‌اش در انتخاب سوژه‌های خوب درآورده است. رمانی که حول یک هسته جذاب و مستند شکل گرفته و پر و بال می‌یابد.

این کتاب خواننده‌اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به جاهای مختلف می‌برد. به بیدای عربستان، به بستنی فروشی‌های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر پس از ظهور!

سوژه رمان و جسارت نویسنده در به تصویر کشیدن مکان‌ها و زمان‌های متفاوت و استفاده از شخصیت‌های فرعی عجیب مانند پیامبر و حاج قاسم از عواملی است که به نظر می‌رسد بتواند مخاطبان زیادی را برای این کتاب دست و پا کند.

کد خبر 5601727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیربوساری IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      گاهی درخلوتگاه افکارم فکرمیکنم درجهانی ازخلع زیست میکنم درمیانه مردمی که گویادرزوال اندیشه وخردتنها دلیل وجودشان این است که درگمراهی ممتدی دست وپازنان تالحظه وداع بازندگانی تنهانفس بکشندوهیچ زمانی برای اندیشه نگذارند!مردمانی که چشم بروی تمامی حقایق تلخ ووارونه زمانه خویش ببندندوتنها بدون هیچ تفکری