۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۸:۰۷

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان؛

جدال حساس تیم‌های بدون شکست‌ها در تهران و میزبانی بدون بردها

جدال حساس تیم‌های بدون شکست‌ها در تهران و میزبانی بدون بردها

در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه بیستم آبان با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های سایپا تهران (۱۲ امتیاز) و سریک گنبد (۱۱ امتیاز) که با چهار برد و بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند، در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت و فاتح این دیدار علاوه بر کسب رتبه نخست جدول، تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت‌ها باقی خواهد ماند.

در بیستمین دیدار لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ تیم مس رفسنجان که با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد، میزبان طلوع‌مهر یزد خواهد بود. نماینده یزد نیز با یک برد و سه امتیاز در جایگاه ششم جدول است و برنده این مسابقه حتما در رتبه پنجم خواهد نشست.

در دو دیدار دیگر هفته پنجم لیگ برتر زنان تیم‌های بدون برد و امتیاز صدیق گفتار وارنا و جهان‌بین چهارمحال که در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند، در بازی‌های خانگی میزبان حریفان هستند. دو تیم امیدوارند با امتیاز میزبانی به نخستن برد خود در این رقابت ها دست یابند.

صدیق گفتار میزبان پیکان تهران است و شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند و جهان‌بین از ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در شهرکرد پذیرایی خواهد کرد. ذوبی‌ها هم با سه برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول هستند.

دو تیم ذوب‌آهن و پیکان نیم‌نگاهی هم به رتبه دوم جدول دارند و اگر موفق به شکست حریف خود شوند، احتمال صعود به این رتبه را خواهند داشت زیرا امکان دارد امتیازشان از تیم بازنده جدال صدرنشینان (سایپا و سریک) بیشتر شود.

گفتنی است دیدار جهان‌بین و ذوب‌آهن از ساعت ۱۴ در سالن تختی شهرکرد آغاز می‌شود.

برنامه هفته پنجم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

* سایپا تهران – سریک گنبد - تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۳

* صدیق گفتار وارنا – پیکان - تهران، سالن سیپان، ساعت ۱۳

* مس رفسنجان – طلوع‌مهر یزد - رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۳

* جهان‌بین چهارمحال – ذوب‌آهن اصفهان - شهرکرد، سالن تختی، ساعت ۱۴

کد خبر 5623583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha