۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲:۰۰

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان:

نیاز جامعه دانشجویی مطالبه‌گری منطقی و گفتگوهای مسئله‌محور است

نیاز جامعه دانشجویی مطالبه‌گری منطقی و گفتگوهای مسئله‌محور است

خرم‌آباد- دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان تاکید کرد: نیاز امروز جامعه دانشجویی، کنش‌گری صحیح، مطالبه‌گری منطقی و گفتگوهای مسئله‌محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان شمسی روز دوشنبه در نشست کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی اظهار داشت: نیاز امروز جامعه دانشجویی، کنش‌گری صحیح، مطالبه‌گری منطقی و گفتگوهای مسئله‌محور است و توجه به این موارد، کلید حل بسیاری از مشکلات موجود است.

وی عنوان کرد: بایستی برای توجه و احترام به شأن دانشجو و تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین دانشجویان، بیش از پیش، تلاش کنیم و هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی نیز کمک به همین مسئله است.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار داشت: اگر دانشجو نسبت به مسائل و مشکلات، بی‌تفاوت باشد خود به خود به انباشت مشکلات ختم خواهد شد و بی‌تفاوتی برخی مسئولان را به دنبال دارد.

شمسی افزود: برای مثال اگر فلان مشکل در دانشگاه وجود دارد انتظار از جامعه دانشجویی این است که به صورت دغدغه‌مند به موضوع ورود کرده و با بررسی مشکل و ارائه پیشنهادات و راهکارهای منطقی، در نهایت باعث رفع مشکل شوند تا پاسخ‌گویی مسئولان هم تقویت شود.

وی بیان کرد: دانشجوی فعال، دانشگاه پویا را می‌سازد و شورای صنفی به عنوان نماینده دانشجویان همواره برای پیگیری مشکلات و مطالبات دانشجویان تلاش خواهد کرد و همه دانشجویان باید خود را عضوی از شورای صنفی دانسته و در تمام امور با انتقال مشکل و ارائه راهکار، نمایندگان خود را یاری دهند و نقش کارگروه‌های مشورتی دانشجویان در این موضوع پررنگ‌تر است.

رضا بابایی، نماینده دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مسئول کمیته تربیت‌بدنی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه نیز، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده، از زحمات اعضای کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تشکر کرد و خواستار همکاری و همراهی همه دانشجویان این دانشکده برای رفع مسائل و مشکلات صنفی دانشجویی شد.

در این نشست، هر کدام از اعضای کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی، به بیان مطالبات و مشکلات مدنظر خود به‌عنوان نمایندگان دانشجویان دانشکده پرداختند و موارد بیان شده برای بررسی و پیگیری بیشتر، جمع‌بندی شد.

بنا بر این گزارش، نشست کارگروه مشورتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی (کارگروه ذیل شورای صنفی) برای هم‌اندیشی درباره مطالبات و مشکلات موجود با حضور نماینده دانشجویان این دانشکده در شورای صنفی و اعضای کارگروه مشورتی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی شامل «ستایش حیدری» از رشته مشاوره، «سید امیر موسوی» از رشته زبان و ادبیات انگلیسی، «مینا فلاحی» از رشته حقوق و «علی کرمیان» از رشته تربیت‌بدنی، در دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار شد.

کد خبر 5627015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha