۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲

معاون استاندار مازندران:

تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است

تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران، رصد مولفه های میدانی و تصمیم سازی بهنگام درعرصه تحولات اجتماعی را ضروری دانست و گفت:تقویت اشتراکات فرهنگی مقوم امنیت ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارشناسان اجتماعی افزود: ارزیابی علمی و مبتنی بر واقع گرایی نیاز اولیه تصمیم گیری در عرصه اجتماعی است.

وی با اشاره به چالش‌های اساسی در عرصه اجتماعی ادامه داد: سنجش در مورد نیازهای نوبه نوی جامعه موجب روزآمد ی در عرصه تصمیم گیری است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به رویکرد فرهنگی در تعاملات اجتماعی افزود: در تعاملات فرهنگی باید بر مبنای اصول و ارزش‌های نهادینه شده اجتماعی که در قانون اساسی تصریح شده، حرکت کرد.

سلگی رفتارهای اجتماعی را بر بستر قانون وهنجارهای شناخته شده کشور قابل پذیرش دانست وافزود: هنجارشکنی و عدول از مقررات حاکم بر کشور نباید مبنای عمل تصمیم سازان این حوزه پرچالش باشد و جامعه ایرانی سرشار از انگیزه‌های ایمانی و دارای فطرت پاک است که در تلاطم حوادث ماهیت خود را فراموش نکرد.

این مسئول استانی یادآورشد: مسئولان باید در تعامل با اقشار مردم رفتاری علمی، معقول و برخاسته از منطق حکمرانی شایسته داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم بر اساس انگاره‌های دینی یاورمردم و امانتدار صدیق آرای عمومی است و در راستای تأمین منافع ملی از هیچ کوششی فرو گذار نیست.

سلگی ضرورت تلاش برای تحکیم پایه‌های اعتقادی و ارزش‌های اصیل انقلابی را خواست قاطبه ملت عنوان وتصریح کرد: دشمن در صدد است تا با هجمه به ارزش‌های فرهنگی کشورمان پایه‌های آن را متزلزل کند.

معاون استاندار مازندران گفت: محو ارزش‌های اسلامی بعنوان میثاق ملی، راهبرد اساسی دشمنان در جنگ نرم با کشورمان است.

سلگی تقویت اتحاد اقوام و اشتراکات فرهنگی را مؤلفه‌های مؤثر در تحکیم انسجام ملی دانست وافزود: پرهیز از رویکردهای اختلافی و انفعالی برای رشد قابلیت‌های اجتماعی در کشور ضرورت دارد زیرا ارزش‌های اجتماعی اصیل بومی وانقلابی ما مقوم امنیت ملی است.

کد خبر 5633938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha