۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان:

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند

زنجان- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فائزه موسوی در نشست بانوان فرهیخته فرهنگی دینی که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از بانوان صاحب نظر در حوزه بانوان برگزار شد، با بیان اینکه در عرصه تبلیغی بانوان، با محرومیت‌ها و محدودیت‌های مختلفی مواجه هستیم که طی سال‌ها به این محرومیت دامن زده‌شده است، افزود: بنابر این امروز برای ورود مؤثر بانوان در راستای تحقق اهداف انقلاب، باید برنامه‌های مؤثر و حساب‌شده‌ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه چون ارزیابی‌ها نشان می‌دهد توان دشمن و قدرت برنامه‌ریزی و محاسبه‌گری او چند برابر شده است، تصریح کرد: بنابراین باید هدف‌گیری دقیق داشت و نقشه راه ترسیم کرد و از ظرفیت بانوان فرهیخته کشور در ساحت ترسیم خطوط کلان سیاست‌گذاری تبلیغی در حوزه‌های مختلف بانوان بهره‌مند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، با بیان اینکه توانمند سازی بانوان در عرصه های اجتماعی و بها دادن به آنها باعث می شود تا نسل آینده را به درستی تربیت کنند، گفت: این مهم باعث می شود تا نسلی با اخلاق، اهل وحدت و تقریب تربیت شود.

موسوی با اشاره به مردانه بودن حوزه های تصمیم گیری و اعمال نگاه مردانه، اظهارداشت: کار در چنین محیطی، عرصه های فرهنگی و اجتماعی را برای بانوان محدود تر می نماید.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی ایفا کنند، گفت: برای توانمند سازی و تاثیرگذاری اقشار در جامعه باید برنامه ریزی داشته باشیم و از ظرفیت بزرگ بانوان استفاده کنیم.

کد خبر 5637302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha