۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵

سایه سنگین آزادکاران مازنی بر اردوی جام جهانی آمریکا

سایه سنگین آزادکاران مازنی بر اردوی جام جهانی آمریکا

نفرات منتخب کشتی آزاد ایران اواخر ماه گذشته وارد اردوی آماده سازی شدند تا خودشان را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه در آمریکا برگزار می‌شود و این در حالیست که اردوی تیم ملی کشتی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها از روز ۳۰ آبان ماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شده است.

نکته قابل توجه در این مرحله از تمرینات تیم ملی، حضور چشمگیر و پرتعداد آزادکاران و مربیان در جمع مسافران اعزامی به جام جهانی است، بطوریکه از ۲۴ آزادکار دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی ۱۶ آزادکار اهل استان مازندران هستند.

بدین ترتیب می‌توان به رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم الهی در ۶۱ کیلوگرم، محمدرضا باقری، عباس ابراهیم‌زاده و رحمان عموزاد ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمدیزدانی، علی اکبر فضلی و محمد بخشی در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، رضا سلیمانیان در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسمپور، امیرحسین فیروزپور و عرفان علیزاده در ۹۲ کیلوگرم و امیررضا صحرایی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم اشاره کرد که در جمع اردونشینان تیم ملی برای مسابقات جام جهانی آمریکا قرار دارند.

البته استان مازندران دو مربی هم در کادر فنی تیم اعزامی به جام جهانی دارد که طی آن قرار است بهنام احسانپور و اباذر اسلامی در کنار دیگر مربیان اعزامی به آمریکا باشند.

کد خبر 5638474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha