۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷

فرماندار گرمی:

وضعیت تنها کشتارگاه سنتی گرمی مطلوب نیست

وضعیت تنها کشتارگاه سنتی گرمی مطلوب نیست

گرمی- فرماندار شهرستان گرمی گفت: وضعیت تنها کشتارگاه سنتی شهرداری گرمی مطلوب نیست و نیازمند توجه و رسیدگی مسئولان به این امر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با اشاره به اهمیت کشتارگاه‌ها در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی، اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده در تنها کشتارگاه سنتی شهرداری مطلوب نبوده و باید شهرداری در رساندن گوشت سالم و بهداشتی به دست شهروندان اهتمام ویزه داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از نواقص موجود در این کشتارگاه شامل خرابی ماشین یخچال حمل گوشت، عدم استفاده از لباس کار مناسب توسط تمامی پرسنل شاغل در کشتارگاه، استفاده از چنگک‌های آویزان استیل و بهداشت محوطه این مجموعه علی رغم اعلام به شهرداری رفع نواقص نشده است.

فرماندار گرمی تصریح کرد: شهرداری موظف است تا یک ماه آینده نسبت به رفع جدی نواقصات اعلام شده اقدام کند که در صورت بی‌توجهی طی بازدید سرزده اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

مولایی با ابراز گلایه از روند برداشت و جمع‌آوری زباله شهری توسط شهرداری و وضعیت نامناسب بهداشت جوب‌های آبرو در شهر گرمی بیان کرد: شهرداری گرمی در رفع مشکلات بهداشتی شهر تلاش مضاعفی در خور شان شهروندان انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در رعایت مسائل بهداشتی معابر و اماکن یاری‌گر شهرداری باشند.

کد خبر 5638688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha