۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵

امام جمعه سنندج تاکید کرد؛

لزوم هوشیاری مقابل توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان

لزوم هوشیاری مقابل توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: تعالی و عزت مسلمانان در گروی اتحاد و انسجام است و باید نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان هوشیاری همیشگی داشته و پاسخگوی جوانان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: باید بدانیم که دغدغه و مشکل اصلی جوانان چیست؟

وی افزود: نباید اجازه دهیم که دشمنان از حوادث اخیر سوءاستفاده کنند و با توطئه‌های رسانه‌ای به دنبال آشوب و اغتشاش در کشور باشند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بومی گزینی نخبگان و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اشتغال جوانان تحصیلکرده از جمله اولویت‌هایی است که باید توسط مسئولان استانی و کشوری دنبال شود.

ماموستا رستمی افزود: علمای کردستان هیچگاه دولتی نبوده اند اما برای ایجاد نظم عمومی از دولت‌ها حمایت کرده اند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده اند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جوانان ما حوادث اوایل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را ندیده اند لذا باید با روشنگری و تبیین وقایع در مسیر تقویت حافظه تاریخی نسل جوان قدم برداریم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: هفته بسیج را تبریک می‌گوئیم چون این مکتب با محوریت همدلی و انسجام بنیان گذاشته شده است و به معنای همکاری برای آبادانی کشور است.

وی افزود: مساجد محور اصلی همدلی و بسیج عمومی جامعه هستند و مساجد محور تحولات اجتماعی و فرهنگی بوده و خواهند بود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: آموزه‌های اسلامی همگی بر پایه‌های اقدامات گروهی و جمعی است و تعالی و عزت مسلمانان در گرو اتحاد و انسجام میسر می‌شود.

ماموستا رستمی افزود: خدمات و تلاش‌های بسیجیان در دوران سخت کرونایی برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تأسی از سیره رسول الله (ص) تنها راه نجات و عزت مسلمانان است و باید همواره در خط رسول الله (ص) گام برداریم.

کد خبر 5639686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جمشید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      0 0
      سوال دردناکی در ذهن جامعه استکه چرا بعضی ایرانی های خیانتکار..از تیم فوتبال انگلیس و پرچم آن در مقابل تیم فوتبال ایران حمایت کردند؟!!..سوال دردناک تر اینست که..چرا درست شب قبل از بازی با ولز تلویزیون ایران شبکه نسیم ..یک ربع..از بازیکن مطرح ولزی .. گرت بیل.. تمجید و ستایش میکند؟!!!و ‌‌