درخواست رسمی رادیو و تلویزیون اسرائیل؛

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید!

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته است تا هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه ‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیست خواسته است تا از میکروفون‌ هایی استفاده کنند که هیچ علامتی نداشته و هویت آنها را نیز مشخص نکند.

صهیونیست‌ ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روزهای گذشته بارها خبرنگاران صهیونیست که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آنها نشده بود.

اشغالگران صهیونیست گمان می ‌کردند عادی ‌سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده ‌ای بهتری را برایشان به ارمغان می‌آورد اما جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که آنها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر برقار کرده اند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

کد خبر 5641639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      ان شالله طوری بشه که کلا هویتتونو مخفی کنید ،وحتی در سرزمینهای اشغالی هم احساس امنیت نکنید ،عاقبت کفار بیش از این نیست