۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷

رئیسی:

قدرت در روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌ها است

قدرت در روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌ها است

بیرجند- رئیس جمهور گفت: قدرت به موشک‌سازی نیست بلکه به همین روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه با همراهی استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بزرگترین واحد صنعتی استان به کارگران این واحد تولیدی خدا قوت گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع کارکنان کارخانه کویرتایر بیرجند با بیان اینکه فعالیت‌های کارخانه کویرتایر بیرجند نه تنها با نمونه‌های خارجی قابل رقابت نیست بلکه بالاتر و برتر است، افزود: نگاه داخلی سازی، دانش بنیان، بومی‌سازی، ابتکارات و خلاقیت‌های این واحد قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این کارخانه نه در سخن و حرف و خواسته بلکه دانش بنیان و بومی‌سازی را در عمل پیاده کرده است، افزود: معتقدم در این مجموعه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین انجام شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه کویر تایر که سال‌ها کار کرده هر روز شاهد ابتکارات جدید می‌باشد و شعار «ما می‌توانیم» در این کارخانه محقق شده است، افزود: قدرت به موشک‌سازی نیست بلکه به همین روحیه نشاط کارگران و بومی‌سازی‌ها است.

رئیس جمهور با بیان اینکه کار باید با کیفیت بالا باشد، افزود: همچنین باید از ایستادگی و مقاومت کارکنان این مجموعه که با تمام مشکلات پای کار بودند، تشکر کرد.

بهره برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه شهر بیرجند با اعتبار ارزی معادل ۲۳ میلیون یورو و حضور در جمع مردم بیرجند در استادیوم آزادی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در بیرجند بوده است.

کد خبر 5655934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha