۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

رئیسی:

رفع محرومیت از روستاهای مرزی نگاه نیروهای انقلاب است

رفع محرومیت از روستاهای مرزی نگاه نیروهای انقلاب است

بیرجند- رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه همه نیروهای انقلاب به منطقه مرزی لانو، نگاه رفع محرومیت است، گفت: امید است بتوانیم با کمک مردم و دولتمردان چهره این منطقه را عوض کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در جمع مردم روستای مرزی لانو از توابع نهبندان بیان کرد: نگاه همه نیروهای انقلاب به این منطقه نگاه رفع محرومیت و مشکل است.

وی ادامه داد: امروز همه بسیج هستند برای اینکه مشکلات این منطقه با تلاش مردم و پیگیری و پشتیبانی دولت و برادران سپاه رفع شود.

رئیسی با بیان اینکه گروه‌های جهادی، سپاه، بخش‌های آبرسانی در این مناطق فعال هستند و روستاها را از محرومیت آب بیرون می‌آوردند، افزود: حضور روستاییان در این مناطق برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ترک روستا ساده است اما نشستن در حاشیه شهرها مشکل ساز می‌شود، اظهار کرد: در صورتی که می‌تواند این منطقه و این روستا به عنوان یک مجموعه تولیدی و مؤثر فعال‌تر شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه در روستاها زن و مرد به تولید مشغول هستند و از این تولید نه تنها خودشان بلکه شهرها هم بهره مند می‌شوند، گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف نوجوانان و جوانان و همه بخش‌های دولت، چهره این مناطق را در مدت کوتاهی عوض کنیم.

کد خبر 5656545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha