۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵

تشکیل کمیته ضد سمپاشی در فدراسیون تکواندو!

تشکیل کمیته ضد سمپاشی در فدراسیون تکواندو!

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو از کسانی که برای فدراسیون تکواندو حاشیه سازی می‌کنند گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رحیمی مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو عصر امروز شنبه در یک نشست خبری با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شرکت کرد.

رحیمی با دفاع از عملکرد این فدراسیون گفت: ساعی در این مدت حضورش بالاتر از رئیس فدراسیون نشان داده است. متأسفانه مشکلات زیادی وجود دارد که نمی‌گذارند ساعی کار کند. نمی دانم چه منافعی در فدراسیون بوده است.

وی سپس با کنایه به حاشیه سازان ادامه داد: در فدراسیون تکواندو، کمیته ضد سمپاشی و جلوگیری از بحران درست کرده‌ایم! خبرنگاری با من تماس گرفته و اصرار دارد هادی ساعی آنجا (در مکزیک) چه کار کرده است. هیچی؛ او مواد مخدر جابجا کرده (با کنایه). ساعی در مسابقات جهانی از بازیکنش دفاع کرده و ۳۰ کشور دیگر هم به داوری‌ها اعتراض داشته‌اند.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو خاطرنشان کرد: بعد از المپیک توکیو ما در کمیته فنی تکواندو بودیم ولی نمی‌توانستیم حتی یک تیم برای مسابقات جهانی بچینیم. امروز ما سه تیم با میان سنی پایین داریم. ناراحتی ما از این است که در جریان مسابقات جهانی تمام کشورها به ما تبریک می‌گفتند که چنین تکواندوکارانی را از کجا آورده‌اید ولی باید داخل کشور راجع به مسائلی صحبت کنیم که خجالت آور است.

رحیمی در مورد عملکرد کادر فنی تیم ملی تکواندو هم اظهار کرد: ما عملکرد تیم را می‌بینیم نه فقط نتیجه. بجز یک وزن، عملکرد تیم راضی کننده بود و برای مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و المپیک حتماً اتفاق بهتری می‌افتد.

کد خبر 5657763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha