۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه:

طرح ویژه سلطانیه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهر است

طرح ویژه سلطانیه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهر است

زنجان-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: طرح ویژه سلطانیه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهر است و اداره کل راه و شهرسازی با حدیت به دنبال نهایی کردن آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا سرداریان روز شنبه با اشاره به روند بررسی طرح ویژه سلطانیه، اظهار کرد: اجرای این طرح و تسریع در روند آن از مطالبات اولویت‌دار مردم سلطانیه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، تصریح کرد: در راستای تکمیل و تصویب مطالعات انجام شده، دو کمیته راهبری برگزار شده و همچنین بازدید میدانی و بررسی دقیق توسط مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی و تیم همراه به دعوت اداره‌کل راه‌وشهرسازی انجام گرفته است.

سرداریان با بیان اینکه خوشبختانه اوایل سال گذشته بودجه طرح ویژه سلطانیه در اختیار اداره‌کل قرار گرفت، افزود: با توجه به همین موضوع با یک شرکت مشاور قرارداد بسته شد تا نسبت به تهیه نقشه جدید پایه اقدام کرده و مطالعات شهر سلطانیه امروز آماده شده و مراحل تصویب را طی می‌کند.

رئیس اداره راه‌وشهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، خاطرنشان کرد: برگزاری دو کمیته راهبری و دعوت از مدیرکل دفتر معماری، طراحی شهری و بافت‌های واجد ارزش وزارت راه‌وشهرسازی برای بازدید میدانی در یک ماه گذشته، حاکی از اراده جدی این اداره برای نهایی کردن طرح ویژه سلطانیه است.

کد خبر 5657860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha