۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۰

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

فرهنگیان شهرستان‌های شرقی کرمانشاه از حق مناطق جنگی جامانده‌اند

فرهنگیان شهرستان‌های شرقی کرمانشاه از حق مناطق جنگی جامانده‌اند

کرمانشاه- نماینده مردم شرق کرمانشاه با مطالبه جدی از وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت کامل حق منطقه جنگی گفت: سنقر، هرسین، کنگاور و صحنه شهرستان‌های جامانده کرمانشاه از حق منطقه جنگی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضایی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه و حضور در شهرستان کنگاور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرهنگیان یکی از مهمترین گروه‌ها و مرجعان مورد احترام مردم بوده که نیازمند توجه بیشتر هستند.

وی با ابراز امیدواری از سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، افزود: این سفر که دیدار با فرهنگیان این شهرستان‌ها را به دنبال دارد نیازمند دستاوردهایی در حوزه آموزشی و رفع مشکلات این قشر از جامعه خواهد بود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود آگاهی از آغاز اجرای طرح رتبه بندی به تازگی در کشور اما خواهان اجرای کامل و عادلانه آن در تمام شهرستان‌ها بوده تا رضایت قشر فرهنگیان فراهم شود.

رضایی اجرای طرح رتبه بندی معلمان به طور کامل در استان کرمانشاه را مطالبه اصلی فرهنگیان شهرستان کنگاور از وزیر آموزش و پرورش دانست.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به جاماندن شهرستان‌های شرقی از پرداخت حق منطقه جنگی، تصریح کرد: شهرستان‌های سنقر، هرسین، کنگاور و صحنه تنها جاماندگان در پرداخت حق منطقه جنگی در استان کرمانشاه هستند.

وی ادامه داد: دلیل جاماندن چهار شهرستان استان کرمانشاه در پرداخت این مساله کمبود اعتبار و بودجه است که انتظار می‌رود وزیر محترم آموزش و پرورش این مساله را در دولت مطرح کرده تا زمینه این اجرای کامل پرداخت حق منطقه جنگی به فرهنگیان ساکن شهرستان‌های جامانده فراهم شود.

رضایی در پایان به محدودیت منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تأمین نیازهای زیر ساختی، رسیدگی و نوسازی مدارس، ساخت هنرستان و توجه به تعاونی مسکن فرهنگیان از جمله مشکلات مهمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به عنوان مطالبه اصلی مردم شرق استان کرمانشاه خواهان پیگیری آن هستیم.

کد خبر 5662417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرادی AE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      سلام لطفا مسکن فرهنکیان کنگاورراپیگیرباشید۲۰ساله پول دادیم خبری اززمین ومسکن نیست چراکسی جوابگونمی باشد چرا
    • ط IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      مسولین محترم اموزش وپرورش سلام وادب.لطفا رتبه نهایی معلمان را صادر فرمایید .معلمان چشم انتظار هستند.معلمان از ریاست محترم جمهوری ووزیرمحترم اموزش وپرورش خواهشمندیم دستور قاطع نسبت به صدور رتبه بندی نهایی معلمان صادر فرمایند .تا معلمان به ارامش خاطر نسبی برسند.وبا انگیزه مضاعف کار خود را بیش از پیش