۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان:

نحوه برگزاری مدارس زنجان در چهارم دی‌ ماه امشب اعلام می‌شود 

نحوه برگزاری مدارس زنجان در چهارم دی‌ ماه امشب اعلام می‌شود 

زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به بارش برف و سرمای هوا گفت: نحوه برگزاری مدارس زنجان طی روز یکشنبه چهارم دی‌ماه امشب اعلام می‌شود.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت آمادگی استان در شرایط بارش برف و افت دما اظهار کرد: امروز در سوم دی‌ماه شاهد بارش رحمت الهی در استان هستیم اما جلسات ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران در آذرماه برگزار شد.

وی ابراز کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها به عمل آمده و اقدامات لازم در محورهای مواصلاتی و سطح معابر از جمله برفروبی و پاکسازی سطح جاده و خیابان انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به اینکه کارخانه محلول آب و نمک در شهرداری افتتاح و مانور عملیات آب و نمک پاشی برگزار شد، بیان کرد: امروز از این محلول در سطح معابر استفاده و تا کنون پاسخ‌های خوبی از ان دریافت شده است.

اسکان ۱۰ نفر مسافر در راهدارخانه محور زنجان – طارم

کرامتی به وجود کولاک موضعی در گردنه‌های کوهستانی استان اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی در گردنه‌ها حضور دارند و عوامل راهداری نیز نسبت به پاکسازی آن‌ها اقدام کردند و تا کنون مشکل چندانی گزارش نشده است، فقط شب گذشته ۱۰ نفر در راهدارخانه محور زنجان – طارم اسکان یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته، از صبح امروز هماهنگی لازم با فرمانداران و اداره‌کل آموزش و پرورش انجام شد و مدارس ابتدای در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان خدابنده به صورت غیرحضوری برگزار شد.

کرامتی ادامه داد: مدارس شیفت عصر همه مقاطع تحصیلی به شکل غیر حضوری برگزار شده است و با توجه به اینکه فردا نیز شاهد افت دما و تداوم سرما خواهیم بود، بررسی‌ها انجام و تصمیمات لازم درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها شب اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد: استاندار زنجان از ابتدای وقوع بارش‌ها اوضاع را به طور کامل رصد و کنترل کرده و فرماندهی و مدیریت عملیات را برعهده دارند و خوشبختانه در استان مشکلی نداریم.

کد خبر 5663834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha