۳ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۴

فرماندار رزن تاکید کرد؛

لزوم هماهنگی دستگاه ها در مسیر تحقق «رزن، شهر دوستدار خانواده»

لزوم هماهنگی دستگاه ها در مسیر تحقق «رزن، شهر دوستدار خانواده»

همدان- فرماندار رزن خواستار هماهنگی هرچه مناسب تر دستگاه های اجرایی در مسیر تحقق «رزن، شهر دوستدار خانواده» شد و افزود: اقدامات زیربنایی در این زمینه در سطح شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری آثار عصر شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان رزن که با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان برگزار شد، با بیان اینکه در شهرستان رزن تعداد ۱۰ طلبه مرتبط در حوزه‌های اجتماعی به صد نقطه شهری و روستایی اعزام شده اند، عنوان کرد: این مبلغین در ۲۰ نقطه شهری و ۸۰ نقطه روستایی در مسیر شناسایی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی وارد کار شدند.

وی با اشاره به اینکه در رزن کارهای زیربنایی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و البته زنان و خانواده در حال انجام است، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه خانواده، زنان، ازدواج و غیره در پیش گرفته شده است.

فرماندار رزن در این زمینه به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق و اجرایی شدن طرح «رزن، شهر دوستدار خانواده» اشاره کرد و افزود: در این زمینه در کنار اجرای طرح‌های حوزه خانواده، جمعیت و نظارت بر اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت در سطح شهرستان رزن، طرح آمایش و استحکام بخشی خانواده نیز در پیش گرفته شده است.

غفاری آثار با بیان اینکه در سطح این شهرستان اقدامات حوزه بانوان و خانواده به صورت ابتکاری آغاز و اقدامات خوبی در حال پیش روی است، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با دفتر امام جمعه موضوع جهاد تبیین در پیش گرفته شده و برنامه‌هایی در شهرستان در دست اجرا است.

کد خبر 5664104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha