۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد؛

حضور ۳۲۰۰ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

حضور ۳۲۰۰ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور و با حضور سه هزار و ۲۰۳ نفر در روزهای پنج شنبه وجمعه این هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، جهانگیر الیاسی اظهار کرد: در اجرای مواد ۵، ۱۱و ۲۱ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی در روزهای هشتم و نهم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳ هزار و۲۰۳ نفر شامل ۲ هزار و ۵۸۷ نفر آقا و ۶۱۶ نفر خانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده اند که با شرکت در آزمون و کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می‌کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح و در ۳حوزه شهر سنندج در محل دانشگاه کردستان، سقز در محل دانشگاه علمی کاربردی و قروه در محل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.

کد خبر 5667536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha