۷ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت می‌شود

۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به هفت واحد تولیدی استان خبر داد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در نشست ستاد رفع موانع استان سمنان مشکلات هفت واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: اعطای ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این واحدها در زمره مصوبات کارگروه بود.

وی با بیان اینکه عمده این واحدهای تولیدی در استان سمنان دچار مشکلات مالی و نقدینگی و سرمایه در گردش بودند، افزود: این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه تثبیت اشتغال و ۳۰ شغل جدید ماحصل پرداخت این تسهیلات به هفت واحد تولیدی در استان است، گفت: به جز نقدینگی و مسائل مالی، مشکلات مالیاتی، تأمین اجتماعی و کارگری، ماشین آلات فرسوده و… در زمره موانع تولید در استان هستند.

تشنه دل با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال تثبیت اشتغال واحدهای تولیدی است لذا تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال و تولید را نیز در دستور کار قرار داده است، گفت: توجه به رفع موانع تولید در زمره سیاست‌های دولت در استان سمنان است.

وی همچنین با اشاره به جدول زمان بندی قطع گاز واحدهای تولیدی استان سمنان و اعلام به آنها بیان کرد: مدیریت مصرف انرژی در واحدهای تولیدی و صنعتی موضوعی است که در نشست ستاد رونق تولید نیز مطرح و از واحدهای تولیدی نیز انتظار است.

کد خبر 5667677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha