۱۲ دی ۱۴۰۱، ۸:۰۳

روحانی اهل سنت:

شهید سلیمانی مصداق واقعی جانفدا بود

شهید سلیمانی مصداق واقعی جانفدا بود

گرگان– استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن با اشاره به تلاش‌های بی منت سردار سلیمانی در دفاع از مظلومان گفت: مردم ایران با هر تفکر و مذهب حاج قاسم سلیمانی را سرباز مخلص و جانفدا می دانند.

حاج آخوند داوود بلکفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سردار سلیمانی بهترین الگوی مدیریت جهادی در نظام اسلامی است و پیروی از سیره آن شهید بزرگوار باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن افزود: بر همگان واجب است که یاد و خاطره، رشادت، شجاعت، عقلانیت و اخلاص این شهید را گرامی بدارند و مکتب حاج قاسم را برای نسل جوان و آینده تبیین کنیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای خدمتگزاری و اخلاص در رفتار و عمل بود، مردم با غیرت ایران با هر تفکر، مذهب و منشی حاج قاسم سلیمانی را سرباز مخلص، خدمتگزار صادق و قهرمان ملی و سرباز جانفدای وطن خود می‌دانند.

آخوند بلکفه افزود: سردار سلیمانی از اسوه‌هایی است که قرآن کریم به آنها اشاره دارد و این سردار هیچ تزلزلی در اراده اش نبود و در مقابله با دشمنان قدرت و اراده بی مثالی داشت که در دفاع از مظلوم از هر مذهب و دینی هیچ کوتاهی نمی‌کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم اسوه و فرمانده ای بی نظیر بود و شخصیتی مانند ایشان کمتر تکرار می‌شود.

این روحانی اهل سنت گفت: معنی آیه "أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" در رفتار و سلوک ایشان هویدا بود و ایشان در همه عملیات‌ها به دیگران دلداری و روحیه شجاعت می‌داد.

کد خبر 5670545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha