۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷

صدور بیانیه محکومیت از سوی جامعه المصطفی

شیطنت نشریه‌ای فرانسوی نشانگر دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه است

شیطنت نشریه‌ای فرانسوی  نشانگر دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه است

جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف -۸)

اقدام سخیف و کینه‌توزانه نشریه هتاک شارلی ابدو در راه‌اندازی مسابقه و نشر کاریکاتورهای موهن، خشم و انزجار همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان را برانگیخته است.

قطعاً هر انسان آزاده‌ای، هتک حرمت و اهانت به شخصیت‌های دینی و نفرت پراکنی نسبت به اعتقادات و مقدسات دیگر انسان‌ها را مغایر با تمام اصول انسانی و حقوق بشری دانسته و استفاده گزینشی و ریاکارانه از آزادی بیان برای گسترش نفرت و ستیزه‌جویی را به شدت محکوم می‌کند.

این اقدامات موهن، نشان می‌دهد دشمنان انقلاب اسلامی تا چه میزان از شکست‌های پی‌درپی خود در برابر اراده استوار ملت ایران تحت رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی به تنگ آمده‌اند و با اجرای عملیات جنگ روانی و رسانه‌ای در سخیف‌ترین و وقیحانه‌ترین شکل آن، تلاش می‌کنند به خیال خود از ملت قهرمان ایران و دوستداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرند.

ملت بصیر ایران، که در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، وفادارانه در خط ولایت ایستادگی کردند و هوشمندانه طراحی‌های دشمن را خنثی نمودند، قطعاً در برابر این شیطنت‌های وقیحانه نیز ساکت نخواهند ماند و در این میان مسئولیت دولت فرانسه، که با سوءاستفاده مجرمانه از مفاهیمی همچون آزادی بیان و حقوق بشر، بستر توهین به ارزش‌ها و جریحه دار کردن احساسات یک امت را فراهم می‌آورد، بیش از همگان است.

جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده علاقمند به تعامل، گفت‌وگو و احترام به دیگر ملت‌ها و کشورهاست و دشمنان آن نیز بارها نشان داده‌اند برای نیل به اهداف خود، از هیچ نیرنگ، جنگ روانی و توطئه‌ای چشم پوشی نمی‌نمایند. آنچه امروز شاهد آن هستیم، شاید در ظاهر شیطنت نشریه‌ای مستقل به نظر آید، ولی کدام انسان آگاهی است که نداند این رسانه‌ها عروسک‌های خیمه شب بازی دستگاه تبلیغاتی نظام سلطه و بخشی از اختاپوس جنگ ترکیبی جبهه استکبار بر ضد ملت‌ها هستند.

جامعه المصطفی العالمیه، که اصل احترام به همه ادیان، مذاهب، نژادها و ملیت‌ها را سرلوحه فعالیت‌های علمی و آموزشی خود قرار داده است، این اقدام موهن را قویاً محکوم نموده، اعلام می‌دارد توهین به مقدسات و شخصیت‌های دینی و انقلابی ملت‌ها به دست ایادی وابسته به دولت‌های مستکبر و شیطانی، قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

کد خبر 5676352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha