۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲

معاون راهداری استان بوشهر:

۳ پروژه شاخص ایمن سازی راه های استان بوشهر در دست اجرا است

۳ پروژه شاخص ایمن سازی راه های استان بوشهر در دست اجرا است

بوشهر- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: سه پروژه شاخص ایمن سازی راه های استان بوشهر با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حیدری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف رفع نقاط پرحادثه، ارتقای ایمنی عبورومرور و همچنین تعریض محورهای ارتباطی پروژه تعریض محور دیر- بردخون که از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری است در دو قطعه پنج و ۱۰ کیلومتری و یک میدان در محورساحلی بوشهربه دیرحال اجرا است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: اعتبار این پروژه ۶۲۰ میلیارد ریال و دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است که باتامین اعتبار بموقع، تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور خواهد داشت.

حیدری پروژه دیگر ایمن سازی محورهای جنوب استان بوشهر را حذف پیچ‌های خطرناک جاشک دانست و اظهار داشت: این پروژه نیز از مصوبات نخستین سفر ریاست جمهوری با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در دست اجراست که با توجه به شروع به کار عملیات اجرایی و پیشرفت مناسب، انتظار می‌رود طی دو سال تمام و این محور ایمن شود.

وی همچنین از اجرای باند دوم محور دیلم- بهبهان به طول چهار کیلومتر و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری آن در پایان سال جاری، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی راه و کاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت.

کد خبر 5683054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آرش IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      جاده سیراف_ جم رو هم ی سر تشریف بیارید ببینید چه وضعی داره.داغون آقا داغون
    • ,,بهنام IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      سلام،یکی از نقاط حادثه خیز استان بوشهر تقاطع ورودی به جاده عالیشهراست که بافاصله بسیارکمی راننده باید درتاریکی وارد باند برگشت جاده دلواربوشهرشده وبلافاصله وازد جاده عالیشهربشه که نیاز فوری به اصلاح واحداثرنیدان داره
    • امیر IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      چرا فکری به حال حد فاصل آبدان تا دوراهک (لاین قدیم) نمی کنید, شده جاده ی مرگ