۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲

شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد

جلوگیری از تخلف ملک تجاری هزار متری

جلوگیری از تخلف ملک تجاری هزار متری

شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی ملک تجاری هزار متر مربعی دارای تخلف در بازدید میدانی و برکناری مدیران و کارشناسانی که عدم نظارت آن‌ها منجر به این تخلف شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی گزارشات واصله از مراجع نظارتی مبنی بر تخلفات ساختمانی در ملکی با کاربری تجاری بیش از هزار متر مربع در خیابان هلال احمر، محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ به همراه معاون شهرسازی و معماری و رؤسای ادارات حراست و بازرسی ضمن حضور در ملک مذکور از تخلفات ساختمانی انجام شده در این ملک بازدید کرد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در این خصوص گفت: ملک تجاری به متراژ بیش از هزار متر مربع در خیابان هلال احمر بدون اخذ مجوز و پرداخت عوارض قانونی اقدام به تعمیرات اساسی و … کرده بود.

وی افزود: در ابتدا پس از شناسایی تخلف؛ پیگیری فوری انجام شد و در مرحله اول به محض اطلاع از تخلف که ناشی از عدم نظارت و سهل انگاری در انجام وظایف محوله بود؛ سه نفر از کارشناسان و مدیران حوزه شهرسازی و… از منطقه و ناحیه مربوطه برکنار شدند و پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره بازرسی منطقه ارجاع شد.

موسوی خاطرنشان کرد: مقرر شد پرونده در معاونت شهرسازی منطقه ۱۱ به سرعت رسیدگی و ضمن توقف عملیات ساختمانی، ضوابط قانونی و عوارض مربوطه به مالک ابلاغ شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن اشاره به برخورد قاطع با تخلفات ساختمانی در این منطقه گفت: قبلاً در خصوص رسیدگی و برخورد جدی با تخلفات ساختمانی و… با همکاران و مدیران اتمام حجت کرده بودیم؛ لذا به محض مشاهده و برخورد با تخلفات مذکور خصوصاً در پرونده‌های بزرگ مقیاس و مواردی که تضییع حقوق عامه مردم را به دنبال دارد بلافاصله مطابق قانون با تخلفات برخورد و نتیجه را در راستای شفافیت اطلاع رسانی می‌کنیم.

کد خبر 5689164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha