۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۲

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

ارتقای زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در لرستان

ارتقای زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ارتقای زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری متناسب با نیاز گردشگران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح و راه‌اندازی یک باب دفتر خدمات گردشگری در لرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای تسهیل در برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین خدمات مطلوب به آن‌ها، امروز در مراسمی دفتر خدمات گردشگری و سیاحتی شاپوری‌گشت خرم‌آباد افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی، اظهار کرد: دفاتر خدمات گردشگری به عنوان بازوان اصلی گردشگری باید با ارائه خدمات مطلوب، کیفیت ماندگاری گردشگران را در استان ارتقا دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری لرستان و دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان در استان، افزود: تلاش خواهیم کرد زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری متناسب با نیاز مسافران و گردشگران را در لرستان فراهم کنیم تا دفاتر خدمات گردشگری دغدغه‌ای برای بستن تورهای داخلی و خارجی نداشته باشند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این دفتر خدمات گروشگری و سیاحتی بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: در این رابطه برای سه نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی، تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفتر خدمات گردشگری و سیاحتی، تعداد این دفاتر در استان به ۳۱ باب رسید.

کد خبر 5691498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha