تشکیلات خودگردان فلسطین: همکاری امنیتی با اسرائیل دیگر وجود ندارد

تشکیلات خودگردان فلسطین: همکاری امنیتی با اسرائیل دیگر وجود ندارد

سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، «نبیل ابورودینه» سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز پنجشنبه اعلام کرد: تصمیم گرفتیم در پاسخ به حمله اردوگاه جنین، هماهنگی امنیتی با اسرائیل را متوقف کنیم.

سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این خصوص اعلام کرد: همکاری امنیتی با اسرائیل دیگر وجود ندارد. خواستار دستور فوری شورای امنیت سازمان ملل برای صدور قطعنامه حمایتی از مردم فلسطین هستیم. به دادگاه کیفری بین‌المللی می‌ رویم تا پرونده جنین را به پرونده‌ های قبلی اضافه کنیم. (محمود) عباس از جناح‌ های فلسطینی خواست یک نشست اضطراری برای توافق بر سر چشم‌ اندازی جامع برای مقابله با تجاوزات (اشغالگران صهیونیست) برگزار کنند.

«نبیل ابورودینه» ما روند پیوستن به سایر سازمان‌ های بین‌ المللی را تکمیل می‌ کنیم و در تمام سطوح به خاطر شهروند فلسطینی اقدام خواهیم کرد.

در حمله بی سابقه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، ۹ فلسطینی شهید و دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.

فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله قدس اشغالی، رام الله، بیت لحم، نابلس و همچنین نوار غزه در محکومیت جنایت صهیونیست‌ ها تظاهرات کردند و دست به اعتصاب عمومی زدند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم ضمن درخواست برگزاری جلسه اضطراری برای بررسی تحولات اردوگاه جنین، در کرانه باختری عزای عمومی اعلام و دستور نیمه افراشته شدن پرچم‌های فلسطین را صادر کرده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات امروز در جنین ادعا کرد: یک هسته وابسته به جهاد اسلامی در جنین هدف قرار گرفت و ۳ نفر از اعضای آن کشته شدند.

رسانه‌ های رسمی رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در حال برگزاری رایزنی‌ های امنیتی برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در صورت وقوع تنش‌ های احتمالی پس از جنایت جنین است.

کد خبر 5693020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha