۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

آسمان خوزستان تا فردا بارانی است

آسمان خوزستان تا فردا بارانی است

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم سامانه بارشی در استان گفت: این سامانه تا اواسط روز چهارشنبه با شدت و ضعف در خوزستان فعال خواهد بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی با ورود سامانه بارشی شاهد ابرناکی، رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط تا شدید در اغلب نقاط خوزستان هستیم به‌گونه‌ای که فعالیت این سامانه تا اواسط روز چهارشنبه با شدت و ضعف در استان فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: بارش در ارتفاعات به‌صورت برف است و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود؛ البته اوج بارش‌ها تا اوایل وقت فردا و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری هشدار داد: همچنین با توجه به حجم بالای بارش‌ها به‌ویژه در این مناطق احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: شمال خلیج‌فارس از روز جاری تا روز پنجشنبه مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۱.۴ و دزپارت با ۵.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۰.۵ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5697216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      0 0
      باران‌رحمت‌خداست‌خداروشکر