۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۶

نماینده استاندار گلستان در مصوبات سفر:

۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر به گلستان تخصیص یافت

۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر به گلستان تخصیص یافت

گرگان-نماینده ویژه استاندار گلستان در امور مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر آیت الله رئیسی به گلستان تخصیص یافته است.

عفت همدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب شده در سفر رئیس جمهور به دستگاه اجرایی تخصیص یافته که ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن به صورت نقدی بلافاصله بعد از سفر ئیس جمهور به گلستان محقق شد.

نماینده ویژه استاندار گلستان در امور مصوبات سفر ریاست جمهوری افزود: در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۱۵ مصوبه با اعتبار ۲۵۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید که ۱۱۲ طرح در حوزه عمرانی و سه طرح در حوزه تسهیلات اشتغال زا و ازدواج جوانان بوده است.

وی ادامه داد: اعتبار مصوب شده برای طرح‌های عمرانی گلستان ۱۲۰ هزار میلیارد ریال، اشتغال و ازدواج جوانان ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده، همچنین هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

همدم افزود: اعتبارات مصوب شده طی چهار سال یعنی تا پایان دولت سیزدهم در استان تأمین اعتبار خواهد شد که بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال آن توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین و مابقی از محل منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی و فروش املاک مازاد آنها مهیا می‌شود.

وی همچنین به اعتبارات ارزی تخصیصی اشاره کرد و افزود: ۴۵۰ هزار یورو برای نیروگاه علی آباد در سفر ریاست جمهوری به گلستان مصوب شد.

کد خبر 5703681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha