۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸

عضو شورای شهر گرگان:

نرخ‌گذاری عوارض مسکن در مدیریت شهری گرگان منطقی‌تر می شود

نرخ‌گذاری عوارض مسکن در مدیریت شهری گرگان منطقی‌تر می شود

گرگان- عضو شورای اسلامی شهرگرگان گفت: با هدف بهبود خدمات مدیریت شهری و کسب درآمدهای پایدار، نرخ‌گذاری عوارض ساختمانی در سال آینده در مدیریت شهری گرگان منطقی‌تر می‌شود.

حجت مقسم چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نرخ گذاری عجولانه سال گذشته در خصوص تعرفه‌ها و عوارض بخش مسکن مشکلات متعددی را در صنعت ساختمان گرگان ایجاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: به منظور جلوگیری از تکرار چالش‌ها و مشکلات ناشی از قیمت گذاری غیرکارشناسی در سال گذشته جلسات متعددی با اعضای کانون انبوه سازان مسکن برگزار شده است.

وی ادامه داد: امسال برخلاف سال گذشته بررسی‌ها دقیق‌تر شده و میزان تعرفه عوارض ساخت و ساز، در کمیسیون مربوطه مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد.

مقسم افزود: سازندگان مسکن و اعضای انجمن انبوه سازان از تغییرات به وجود آمده راضی بوده و ۸۰ درصد نظرات آنها تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در صورت نرخ گذاری عادلانه و منطقی در حوزه عوارض بخش مسکن میزان تحقق درآمدهای شهرداری ناشی از عوارض حوزه مسکن افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی بیان کرد: پارلمان شهری به عنوان یکی از نهادهای دخیل در مجموعه مدیریت شهر گرگان تلاش می‌کند تا سیاست‌ها و رویکردهای خود را بر اساس سیاست‌های کلان کشور به ویژه حمایت از بخش مسکن ریل گذاری کند.

کد خبر 5704094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha