۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

دشمن ملت ایران را نشناخته است/حضور با صلابت در دفاع از ارزش‌ها

دشمن ملت ایران را نشناخته است/حضور با صلابت در دفاع از ارزش‌ها

اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ملت ایران با حضور بی‌نظیر خود در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که دشمن نتوانسته روحیه آنها را به خوبی بشناسد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استکبار ادعا می‌کند که نسل نوجوان و جوان ایران را در مسیر انحراف قرار داده در حالی که امروز بیشترین قشر تأثیرگذار و حاضر در میدان دفاع از استقلال و تمامیت این کشور نوجوانان و جوانانی بودند که دهه هشتاد و نودی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: میدان‌داری نوجوانان و جوانان فضا را برای صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده و در نقطه مقابل دشمن را به ذلت و سرگیجگی انداخته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این حضور در یک سال آینده انقلاب اسلامی را از تهدیدها و توطئه‌ها مصون نگه خواهد داشت و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران هرگز از انقلاب ۵۷ و پیام راستین آن عقب‌نشینی نکرده و حاضر نیست صحنه را خالی کند.

حجت‌الاسلام ستوده دستاوردهای حوزه فرهنگی، دینی و اعتقادی را در این ۴۴ سال بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن نقطه انسجام و وحدت ملی را مخدوش کند در حالی که راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی حقیقی از وحدت و همبستگی ایرانیان بود تا ثابت شود این ملت بر همان عهدی که بسته پایدار و پایبند است.

وی حضور سیل‌آسای مردم را در راهپیمایی امروز نشان از رویش‌های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود همه حیله‌گری‌های نظام غرب و شرق به صحنه آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب و راه آن زنده و بالنده است و هیچ توطئه‌ای از سوی دشمنان نمی‌تواند عظمت و اقتدار این کشور را مخدوش کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ادامه راه به پیوند عزتمند ارزش‌های دینی و اعتقادی همراه با مطالبات به حق مردم نیاز داریم و ضروری است مسئولان نیز با همتی مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و مهیا شوند.

کد خبر 5706750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha