۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳

همزمان با سراسر کشور؛

۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل- راهبر شمالغرب بنیاد علوی گفت: ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشوربه صورت ویدئوکنفرانسی در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت زدایی بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان در استان اردبیل توسط بنیاد علوی هزینه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل و آبگیری سد عمارت نیز ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان مساعدت شده است که از جمله طرح‌های ویژه بنیاد در استان اردبیل است.

مردانه افزود: در کنار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و زیارتی، کمک‌های معیشتی و حمایتی و وام‌های قرض‌الحسنه به محرومین در استان ارائه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان است و در برنامه جدید خود به دنبال اجرای سیاست توانمندسازی محرومین و واگذاری امور به گروه‌های مردمی و جهادی است.

مردانه تصریح کرد: در این آئین ویدئوکنفرانسی، مساعدت در احداث ۱۰۹ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد، ۳۸۴ واحد مسکن محرومین غیر تحت پوشش، ۴ واحد مسکن معلولین، زیرساخت‌های منطقه گردشگری «گیلارلو»، تکمیل پروژه آبرسانی به ۲ روستای «بخش موران»، مشارکت در طرح‌های هادی روستایی، احیای قنات و اهدای آمبولانس از جمله طرح‌های محرومیت زدایی آماده بهره برداری بود.

کد خبر 5710467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha