۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

طرح ویژه کارورزی برای دانشگاهیان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی می شود

طرح ویژه کارورزی برای دانشگاهیان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی می شود

یاسوج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا واعظی زاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دانش آموختگان دانشگاهی در طرح کارورزی با شرکت در دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی کسب کرده و با فضای کسب و کار آشنا می‌شوند

وی با بیان اینکه این طرح زمینه‌ای برای ورود به بازار کار است، گفت: در سال جاری، ۲۶۷ قرارداد کارورزی در استان منعقد شده و این فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌توانند با کسب مهارت در محیط کار واقعی در همین واحدها و کارگاه‌ها جذب شوند.

واعظی زاده افزود: با پشتیبانی دولت و در راستای ایجاد زمینه‌های لازم برای به کارگیری نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی، این طرح مهم و جدید همراه با مهارت آموزی و هدایت آنان به سوی بازار کار در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کار فرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را در واحد تولیدی یا صنعتی خود جذب کنند از مشوق‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

واعظی زاده با بیان اینکه این کارفرمایان از مشوق‌های بیمه‌ای ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند، گفت: به کارفرمایان مشمول این طرح، از مجموع یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سهم بیمه‌ای کارورز، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

کد خبر 5712763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha