۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

امام جمعه بیله سوار:

بانک مرکزی حکمرانی ارزی را برعهده بگیرد

بانک مرکزی حکمرانی ارزی را برعهده بگیرد

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: در این شرایط حساس بازار بهتر است بانک مرکزی حکمرانی ارزی را برعهده گرفته و مدیریت مطلوبی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: استفاده از فیوضات ماه شعبان برای شیعیان غنیمت بزرگ است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه استفاده از فرصت شعبان را از مصادیق تقوا دانست و خاطرنشان کرد: کنترل زبان و استفاده از زبان برای مسیر خیر و صلاح از جمله رفتارهای مثبت و قوی برای حصول تقوا و عدم کنترل زبان را از موانع اصول تقواست.

امام جمعه بیله سوار با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ و بی نظیر انقلاب نهاد مقدس سپاه معظم است و موفقیت‌های بی نظیر امروز در بسیاری از عرصه‌های نظامی فضایی، امنیتی، فرهنگی، جهادی، اقتصادی و محرومیت زدایی را مرهون تلاش این نهاد مقدس هستیم.

حجت الاسلام عزیزی خواستار تکریم و تعظیم این نهاد مقدس از طرف همگان شد و تصریح کرد: سپاه امروز خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

وی ۸ اسفند سالروز امروز تربیتی و تربیت اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: در این خصوص باید برنامه ریزی قوی در حوزه‌های زیرساختی و عملیاتی و برنامه ریزی اجرایی شود.

امام جمعه بیله سوار مشکلات جامعه امروز را تربیتی دانست و خواستار توجه عالمانه و عاملانه به این موضوع از طرف دولت انقلابی و مردمی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به رویداد بزرگ جشنواره فرهنگی و هنری مرزداران که به مدت سه روز در شهرستان بیله سوار به خاطر یاد و تکریم شهدای مرزداران خواستار ثبت روز سوم شهریور به نام مرزداران در تقویم جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام عزیزی تورم و گرانی‌های ارز در روزهای اخیر را یادآور شد و خواستار جدی اقتدار بانک مرکزی در قالب حکمرانی ارزی شد.

وی با تاکید بر ورود جدی قوه قضائیه و نهادهای نظارتی برای حل و کنترل مشکل عرضه و تقاضا در حوزه ارز گفت: جنگ ادراکی در حوزه اقتصادی اخیراً به صورت گسترده در حال انجام است که باید این امر در کشور خنثی شود.

کد خبر 5717937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha