۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱

نماینده سازمان سنجش در بوشهر:

۱۸۰۰ نفر از استان بوشهر در کنکور دکتری شرکت می‌کنند

۱۸۰۰ نفر از استان بوشهر در کنکور دکتری شرکت می‌کنند

بوشهر- نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان بوشهر گفت: بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از استان بوشهر در کنکور دکتری شرکت می‌کنند.

محمود افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های امتحانی بوشهر و برازجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت ۹ هزار و ۳۹۶ داوطلب از استان بوشهر در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری خاطرنشان کرد: آزمون دکتری روز پنجشنبه هفته جاری و کنکور کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان بوشهر با اشاره به شرکت هزار و ۸۴۱ نفر در کنکور دکتری بیان کرد: هزار و ۵۸۵ نفر در دانشگاه خلیج فارس و ۲۵۶ نفر در دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور برازجان در این آزمون شرکت خواهند داشت.

وی تعداد داوطلبان مرد شرکت‌کننده در کنکور دکتری امسال از استان بوشهر را ۹۵۲ نفر عنوان کرد و افزود: ۶۳۳ نفر از شرکت‌کنندگان استان بوشهر نیز خانم هستند.

افشاری از شرکت هفت هزار و ۵۵۵ نفر در کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و بیان کرد: پنج هزار و ۴۰ نفر از داوطلبان کارشناسی ارشد استان بوشهر در بوشهر و مابقی در برازجان کنکور می‌دهند.

کد خبر 5720065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha