یحیی رسول اعلام کرد؛

تداوم نبرد نیروهای عراقی با داعش و به خاک افتادن ۴ سرکرده

تداوم نبرد نیروهای عراقی با داعش و به خاک افتادن ۴ سرکرده

مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازخبرگزاری عراقی ناس، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از جزئیات حمله علیه داعش خبر داد که به کشته شدن ۱۷ تکفیری منجر شد.

وی افزود که عملیات نظامی علیه داعش همچنان ادامه دارد و فرماندهی عمیات مشترک با فعالیت های سریع و تمرکز بر تلاش های اطلاعاتی توانست موفقیت بزرگی را رقم بزند.

یحیی رسول تصریح کرد: دو روز پیش یک عملیات ویژه پنهانی با نظارت فرمانده کل قوا صورت گرفته است که از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود و نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم به یک عملیات نظامی در صحرای عکاشات واقع در امتداد غربی عراق دست زدند که منجر به قتل مجموعه کاملی از تروریست ها شامل ۱۷ عنصر از جمله ۴ فرمانده رده اول شد.

سرتیپ رسول در رابطه با اوضاع دیالی و حمرین و خلأ امنیتی در این مناطق هم اعلام کرد که داعش تفاوتی بین دین و مذهب و قومیت قائل نیست و از بحران ها تغذیه می کند و تفاهم نامه ها و هماهنگی های مختلفی میان نیروهای نظامی عراق و وزارت پیشمرگه صورت گرفته است که تا نیروهای مشترکی خلأ امینتی در این این مناطق را پوشش دهند.

وی تاکید کرد که همکاری مشترک فرصت خوبی است و به بقایای تروریست ها اجازه حضور در این مناطق نمی دهد.

کد خبر 5721597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha