محمد البخیتی: راهی جز از سرگیری جنگ علیه متجاوزان باقی نمانده است

محمد البخیتی: راهی جز از سرگیری جنگ علیه متجاوزان باقی نمانده است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت که آمریکا و انگلیس برای متوقف کردن پیشرفت در تلاش‌ها برای حل بحران یمن مداخله می‌کنند و در نتیجه ممکن است به عرصه جدیدی از نبرد علیه متجاوزان بازگردیم.

بر اساس این گزارش، محمد البخیتی در ادامه مصاحبه با المیادین افزود: وقتی جنگ شعله ور می‌شود، آمریکا عمداً در مورد صلح اظهاراتی مطرح می‌کند و وقتی پیشرفت در مذاکرات حاصل می‌شود، برای به شکست کشاندن آن مداخله می‌کند.

این عضو ارشد انصارالله تصریح کرد: ما توانایی توقف عرضه نفت را داریم، بنابراین آمریکا وقتی متوجه شده که منافعش در معرض تهدید قرار گرفته است، به سمت حالت نه صلح و نه جنگ در یمن پیش می‌رود.

محمد البخیتی در پایان تأکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و از آنجایی که مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است، در مرحله بعدی تنها یک گزینه باقی مانده که دور جدید عملیات نظامی گسترده علیه متجاوزان و اشغالگران است.

کد خبر 5724472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha