۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

رادان در جمع خبرنگاران:

در تخلفات پرخطر رانندگی سخت‌گیری خواهیم کرد

در تخلفات پرخطر رانندگی سخت‌گیری خواهیم کرد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ و در جمع خبرنگاران گفت: همه تلاش ما در حوزه سفرهای نوروزی این است که به مردم خوش بگذرد و از سفری که می‌روند خاطره خوبی کسب کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مردم از ما نمی‌پذیرند که اجازه دهیم تعدادی اندکی متخلف اراده خود را به تعداد کثیری که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.

رادان در پاسخ به سوالی در خصوص تمهیدات پلیس در مورد ماه مبارک رمضان گفت: پیش‌بینی ما این است که در روزهای اول نوروز حجم سفر نسبت به سال‌های قبل بیشتر باشد اما این بدان معنا نیست که در طول ماه رمضان در ایام نوروز سفر جاده‌ای نداشته باشیم؛ چرا که حکم سفر مشخص است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در پیک اول پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و حضور پرحجم‌تر همکاران را در جاده‌ها شاهد خواهیم بود و در خصوص ماه مبارک رمضان دستورالعمل‌هایی که از قبل برای رعایت این ماه بود اعلام، ابلاغ و اجرا خواهد شد.

وی در خصوص عدم نمایشی بودن گشت‌های انتظامی گفت: نمایشی نبودن گشت‌های انتظامی بدان معنا است که در جایی باشند که باید باشند و در جایی نباشند که نباید نباشند.

رادان اظهار کرد: هر جا و متناسب با مأموریت آن واحد با توجه به اینکه موضوع مقابله با سرقت و کاهش سرقت را داریم، تلاش داریم واحدهای گشت را در این حوزه زیادتر کنیم و از واحدهای امداد و ویژه استفاده کنیم؛ نتیجتاً باید جایی باشند که آنجا برای سارقان امنیت نداشته باشد که به این گشت هدفمند می‌گوئیم.

کد خبر 5732939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      0 0
      یکی به این شعبون بی مخ بگه تو فقط مجری قانون هستی مگه اینکه شما را هم آتش به اختیار کرده باشند
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستم وباماهی 2میلیون تومان که ازسازمان تامین اجتماعی میگیرم . شورای عالی کار حالیش نیست . به چه بدبختی زندگی میکنم و اینکه تورم مسکن 1000درصد است وتورم خوراکی ها 500درصداست وقیمت پسته کیلویی 800هزارتومان است