۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

۱۰ هزار جلد کتاب دفاع مقدس و دینی در خراسان جنوبی توزیع شد

۱۰ هزار جلد کتاب دفاع مقدس و دینی در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب دفاع مقدس و دینی در استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ۱۰ هزار جلد کتاب در قالب ٣٠٠ عنوان شامل کتاب‌های دفاع مقدس و دینی برای تمام رده‌های سنی تهیه و در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرها و و روستاها، مدارس ابتدایی و متوسطه استان به خصوص مناطق محروم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مطالعه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس با استقبال گروه‌های مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه شده است، ادامه داد: این کتاب‌ها برای توزیع به صورت رایگان در سطح استان در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

سرهنگ فلاحی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین همه مردم جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان از اهداف این برنامه است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کتاب‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است، بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این اداره کل فعال‌سازی حوزه نشر در بخش دفاع مقدس است که امیدواریم با حمایت و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بتوانیم به خوبی اقدام کنیم.

کد خبر 5736064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha