۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

استاندار سیستان و بلوچستان:

شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی الگویی برای سایر شهرها است

شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی الگویی برای سایر شهرها است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی الگویی برای سایر شهرها بوده بنابراین باید با کار جهادی اوضاع این شهر را بهبود بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه جمعه در نشستی با مسئولان شهرداری زاهدان، افزود: اینکه همه موضوعات و مسائل را به مسائل مالی گره بزنیم کاملاً اشتباه است، باید مشکلات درون ساختاری خود را حل کنیم.

وی ادامه داد: باید موانع را برطرف کرده و همه به فکر ساختن کشور باشیم چرا که این امر موجب ساخت زندگی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: لازم است با سه راهبرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت وضعیت شهر زاهدان را بهتر از گذشته کنیم.

وی ادامه داد: شهر زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی الگویی برای سایر شهرهاست، بنابراین باید با کار جهادی اوضاع این شهر را بهبود ببخشیم.

کرمی با اشاره به مشارکت مردم در ساخت شهر، افزود: مردم باید سرمایه گذاری کرده و به حوزه‌های مختلف وارد شوند چرا که هر جا مردم ورود کردند، پیشرفت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: رؤیا پردازی تبدیل به طرح خواهد شد چرا که رؤیا پردازی فرد را به سمت ایده هدایت می‌کند و این ایده در نهایت تبدیل به محصول می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورودی‌های شهر نمایانگر انضباط یک شهر است بنابراین زیبا سازی ورودی‌های شهر اهمیت فراوانی دارد.

وی بیان کرد: باید بررسی شود، نهادهایی که برای طراحی المانهای شهری فعالیت می‌کنند، نوع کارشان با فرهنگ شهر، هم خوانی داشته و بر اساس فرهنگ هر شهر المان‌ها را طراحی کنیم.

کرمی بیان کرد: وجود یک بازار سنتی در استان و ایجاد بازارها و هتل‌های بزرگ نیز ضرورت دارد و در این راستا باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی پای کار بیاید.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان، گفت: باید کار مردم را تسهیل کنید و موانعی که موجب اتلاف وقت مردم می‌شود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: به عزت نفس پرسنل خود رسیدگی کنید و نگذارید با یک هدیه کارمند شما به انحراف کشیده شود.

کرمی اذعان کرد: نظارت و کنترل، اهمیت فراوانی دارد بنابراین باید دقت کنید تا تخلفی صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تجارت برای سیستان و بلوچستان یک ظرفیت است که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کنیم.

کد خبر 5739883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha