۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل خبر داد؛

استخدام ۵۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی اردبیل

استخدام ۵۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی اردبیل

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۵۵ نفر در دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل استخدام می‌شوند.

داوود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روند ثبت‌نام برای دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور آغاز شده و در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس متقاضیان است.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام از ۲۳ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه سال‌جاری است و متقاضیان می‌توانند در این مدت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل زمان برگزاری آزمون را ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور به شکل فراگیر در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

شایقی افزود: سهمیه‌های استخدامی بر اساس دستگاه‌های متقاضی استان اردبیل تعریف شده که بالاترین آمار در این استخدام مربوط به مرکز تحقیقات کشاورزی با ۱۳ نفر و کمترین آمار استخدامی نیز مربوط به پست بانک و اداره کل گمرک هر کدام با جذب ۲ نفر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این آزمون اداره کل راه و شهرسازی ۱۱ نفر، پست بانک ۲ نفر، اداره کل گمرک ۲ نفر، اداره کل امور مالیاتی ۱۱ نفر، اداره کل پزشکی قانونی سه نفر، مرکز تحقیقات کشاورزی ۱۳ نفر، اداره کل ثبت اسناد و املاک پنج نفر و اداره کل شیلات نیز هشت نفر سهمیه معرفی کردند تا شاهد استخدام ۵۵ نفر در قالب این آزمون در استان اردبیل باشیم.

شایقی اضافه کرد: بعد از اعلام نتایج اولیه قرار شده تا مراحل دیگر استخدامی توسط این دستگاه‌ها انجام و جذب سهمیه ۵۵ نفری را در دستگاه‌های استان اردبیل شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: همه ساله این آزمون به همت سازمان سنجش برگزار می‌شود و امسال نیز دهمین آزمون فراگیر در خردادماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5755762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      آقا ما که جغرافیا برنامه ریزی شهری خوندیم چرا برای ما بازار کاری وجود نداره.اون موقع که دانشگاه پول میگرفت میگفت بیاین بخونین شغل آینده داریه .تو هیچ ازمون استخدامی برای ما ثبت نام وجود نداره.خدا ازتون نگذره.ادمین لطفا این پستو بزار