۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

توسط انتشارات پایتخت؛

رمان ایرانی «هوراش» منتشر شد

رمان ایرانی «هوراش» منتشر شد

رمان «هوراش» نوشته مریم السادات میرحسینی توسط انتشارات پایتخت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «هوراش» نوشته مریم السادات میرحسینی به‌تازگی توسط انتشارات پایتخت منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مریم السادات میرحسینی نویسنده این‌کتاب، مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری شاهرود و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است و آثار چاپ شده متعددی در نشریات کشوری و استانی دارد که بخشی از آثارش به این‌ترتیب هستند:‌ مجموعه داستان کوتاه (مادرها و مادربزرگ‌هایی شبیه من) انتشارات نیستان، مجموعه داستان‌های کوتاه منتخب نویسندگان کشوری با نام (بختک) انتشارات سوره و مجموعه داستان‌های کوتاه منتخب نویسندگان کشوری با نام (سرباز سفید) انتشارات سوره.

رمان هوراش نمایانگر عشق‌های گم شده در گذشته و ظهور یافته در امروز است. در واقع هوراش، حاکم جالیس، است که سرنوشت‌ها رقم می‌زند و همه چیز در تاریخ گم می‌شود تا زمانی که ثمین، در کارخانه بزرگ موتورسازی تمام این گمشده‌ها را پیدا می‌کند.

این رمان در ۱۲۰ صفحه به رشته تحریر درآمده و اولین رمان چاپ شده از نویسنده‌ای است که پیش از این در کارنامه ادبی خود عناوینی همچون مقام نخست جشنواره داستان انقلاب در سال ۱۳۹۷ و عناوین و افتخارات متعدد کشوری طی سال‌های ۸۴ تاکنون را کسب کرده است.

کد خبر 5757095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha