۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳

گودرزی خبر داد

کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص روانگردان در پایتخت

کشف بیش از ۲ هزار عدد قرص روانگردان در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد پلیس پیشگیری تهران با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از فروشندگان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار در تهران است ضمن تهیه محموله‌ی مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اقدام به توزیع آن در مناطق مختلف تهران می کند. از همین رو مأموران تحقیق، فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی، درنهایت متهم در بیست و دوم فروردین ماه در محدوده بلوار "چناران" محله جنت آباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی، درحالی که متهم در حال جا به جایی مواد مخدر برای فروش بود دستگیر و در بازرسی از وی ۲ هزار و ۲۰۰ عدد انواع قرص‌های روان گردان کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 5758221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      0 0
      مواد مخدر یک افت بزرگ است که ریشه کشورها را سست میکند افرادی که دچار اعتیاد میشوند مشکلات زیادی برای جامعه به وجود می اورند مثلا دوزدی و انتقال بیماریها وغیره باید به طور اساسی با این افت بزگ که خانواده رانابود میکند مبارزه کرد