۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۴

نماینده مردم ایلام در مجلس:

ایستگاه پمپاژ«داجیوند»هلیلان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است

ایستگاه پمپاژ«داجیوند»هلیلان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ایستگاه پمپاژ«داجیوند»هلیلان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری هلیان اظهار کرد: برای ۸۰ میلیارد اعتبار موردنیاز تکمیل پمپاژ داجیوند با سازمان برنامه و بودجه رایزنی شده است.

وی گفت: در خصوص مشکلات مربوط به آنتن دهی و اینترنت، وزیر ارتباطات قول داد که هلیلان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند.

فلاحی بیان کرد: از دیگر مطالبات مردم هلیلان استقرار بنیاد مسکن در این شهرستان است، در این زمینه رئیس بنیاد مسکن کشور با ایجاد سریع نمایندگی بنیاد مسکن در شهرستان هلیلان و تعریف چارت سازمانی برای آن و به کار گیری نیروها موافقت کرده است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز با توجه به وجود ۵ مدرسه کانکسی در زردلان هلیلان، با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش مذاکره شده و قرار است مدارس کانکسی روستاهای دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در این شهرستان جمع شوند و مدارس عادی و با امکانات لازم ایجاد شود.

وی تصریح کرد: مطالبه دیگر آموزش و پرورش هلیلان تامین تجهیزات و خودروی مورد نیاز این اداره بود که در این زمینه مقرر شد با وزیر نفت رایزنی شود که یک دستگاه خودرو مورد نیاز آموزش و پرورش استان را تامین کند.

وی افزود: همچنین با معاون وزیر راه و شهرسازی برای تامین قیر رایگان برای بافت فرسوده شهر توحید به عنوان مرکز شهرستان هلیلان رایزنی شده است.

فلاحی اضافه کرد: برای تکمیل طرح هادی روستای سرچم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه در اختیار نماینده اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 5761816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha