۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دانشگاهیان باید زمان را بشناسند و به اتفاقات روزآگاهی داشته باشند

دانشگاهیان باید زمان را بشناسند و به اتفاقات روزآگاهی داشته باشند

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانشگاهیان باید زمان خود را بشناسند و به اتفاقات روز آگاه و مطلع باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و جمعی از کارکنان و دانشجویان بین الملل در سنندج اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه مذاهب باید چنان فرد تحصیل کرده‌ای شوند که در جامعه علمی، حرفی برای گفتن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، بر لزوم اهمیت به زمان و استفاده بهینه از آن تأکید کرد و افزود: دانشگاهیان باید زمان خود را بشناسند و به اتفاقات روز آگاه و مطلع باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خطاب به دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: شما دانشجویان قدر این جایگاه و زمان را بدانید و در راستای رشد و پیشرفت به عنوان یک فرصت از آن استفاده علمی کنید.

وی افزود: به درس خواندن و تحصیل، گستره و عمق ببخشید و مسائل درسی را ریشه یابی کنید و چنان فرد تحصیل کرده‌ای شوید که در جامعه علمی حرفی برای گفتن داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان اظهار کرد: خود را بشناسید و به اتفاقات روز آگاه و مطلع باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به دانشجویان تأکید کرد که از خود غفلت نورزید و آراسته به خودسازی و ترک گناه باشید چرا که می‌طلبد کسی که در دانشگاه تقریب مذاهب تحصیل می‌کند فرد متدین و باتقوایی بوده و دارای ورزیدگی‌های اخلاقی باشد.

کد خبر 5768577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha