۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد؛

نیمی از واحدهای راکد استان سمنان با حمایت دستگاه قضایی احیا شدند

نیمی از واحدهای راکد استان سمنان با حمایت دستگاه قضایی احیا شدند

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: در سال گذشته نیمی از واحدهای راکد و مشکل‌دار استان با حمایت‌ها و تمهیدات اندیشیده شده با همراهی دستگاه قضایی به خط تولید بازگشتند.

محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دستگاه قضائی استان سمنان همکاری لازم را برای رفع موانع تولید در استان سمنان دارد، تاکید کرد: ما در مجموعه دادگستری استان سمنان و در زمینه حمایت از تولید و سرمایه گذاری تحت عنوان ستاد اقتصاد مقاومتی، درخواست‌های واحدی تولیدی را ثبت می‌کنیم تا به اتفاق دستگاه اجرایی و استانداری سمنان نسبت به بررسی آنها مبادرت ورزیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در دستگاه قضائی صورت می‌گیرد تا جایی که در سال گذشته بالغ بر ۴۲ واحد صنعتی راکد با همین پیگیری‌ها به تولید بازگشت، ابراز کرد: در بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری، تلاش می‌کنیم که تا حد ممکن شرایط به نفع سرمایه گذار و تولید کننده، باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ایجاد کمیته قضائی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان با هدف رفع و کاهش موانع تولید، بیان کرد: در سال گذشته دستگاه قضائی در بازگشت به تولید نیمی از واحدهای راکد استان نقش مؤثر داشته که این اقدام به تثبیت بیش از دو هزار شغل منجر شده است.

عبدالهی با بیان اینکه در سال جاری نیز همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت حمایت از تولید تاکید کردند، روند احیای واحدهای راکد و بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی از سوی دستگاه قضائی تداوم خواهد داشت، گفت: تلاش می‌کنیم تا موانع تولید را برطرف کنیم.

کد خبر 5770197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha