۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

کشف ۳۶ تن کود قاچاق در مانه و سملقان

کشف ۳۶ تن کود قاچاق در مانه و سملقان

بجنورد- فرمانده انتظامی مانه و سملقان از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل بیش از ۳۶ تن کود قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهر آشخانه خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی به همراه مأموران پاسگاه انتظامی چمن بید و یگان امداد در حین گشت زنی در محور آشخانه- بجنورد به ۳ دستگاه کامیون حامل کود شیمیایی مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بار این کامیون‌ها قاچاق است، افزود: در این رابطه ۳۶ تن و ۵۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی که ۲ نفر از آنها که سابقه دار بودند راهی زندان شدند.

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه کالای مکشوفه به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق یک تکلیف همگانی است و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5776120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha