۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱:۳۴

در سومین روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه؛

ارتش اشغالگر به ناکامی رهگیری صدها موشک مقاومت اذعان کرد!

ارتش اشغالگر به ناکامی رهگیری صدها موشک مقاومت اذعان کرد!

در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تداوم عملیات نظامی ضد فرماندهان جهاد اسلامی را صادر کرده، به ادعای ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با افزایش شمار شهدا از جمله کشتار زنان و کودکان ادامه دارد، گروه‌های مقاومت فلسطینی با تشدید حملات موشکی خود به عمق سرزمین‌های اشغالی به این تجاوزات پاسخ می‌دهد.

شبکه خبری المیادین شامگاه پنجشنبه به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که ارتش صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد که از آغاز حملات موشکی گروه‌های فلسطینی از غزه تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از این باریکه شلیک شده است.

در همین ارتباط، ارتش اشغالگر قدس مدعی شد که از تعداد ۸۰۳ موشک شلیک شده، ۶۲۰ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اشغالی وارد شده است.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین به ناکامی پدافند هوایی خود در رهگیری و انهدام ۷۷ درصد از موشک‌های مقاومت فلسطین از زمان آغاز عملیات «انتقام آزادگان» اعتراف کرده است.

بنابر اعلام رسانه‌های فلسطینی، نیروهای مقاومت در حال شلیک گسترده راکت به سمت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه از جمله عسقلان، ناحل عوز، النقب غربی، جافینم، سدیروت، ایفیم، نیر عام، زیکیم، کرمیه، اور هنیر، شوبا، یزراعم، تکوما، کیسوفیم وکفاری سعد هستند و آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآمده است.

از بامداد روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که طی آن ۲۸ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در واکنس به این تجاوز، گروه‌های مقاومت فسلطینی روز گذشته (چهارشنبه) «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

کد خبر 5777726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      خاورمیانه ؟ سرباز عنگلستان، اونها می گویند خاورمیانه، تو هم می نویسی خاورمیانه ( شرق میانه ) اونا می خواهند نام قاره کهن ( آسیا ) را حذف کنند، توی نویسنده ( سرباز عنگلستان ) هم داری اونها را کمک می کنی . واقعا چرا ؟ نه واقعا چرا ؟