۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۷

روسیه: انگلیس پیشرو در ارسال سلاح به اوکراین است

روسیه: انگلیس پیشرو در ارسال سلاح به اوکراین است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ارسال کمک نظامی مداوم انگلیس به اوکراین، بر برنامه روسیه در میدان نبرد تاثیری ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید جنگ‌افروزی‌های انگلیس در اوکراین تاثیری بر عملیات نظامی ویژه روسیه در این کشور ندارد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز دوشنبه اعلام کرد که انگلیس سعی دارد در میان کشورهایی که به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند، پیشرو باشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات اخیر دولت انگلیس تاکید کرد که کمک نظامی انگلیس به اوکراین بر عملیات نظامی ویژه روسیه تأثیری نخواهد گذاشت، با این حال به تخریب بیشتر در این کشور منجر خواهد شد.

پیش از این، دولت انگلیس اعلام کرد که لندن در ماه‌های آتی موشک‌های پدافندهوایی و سامانه‌های هوایی بدون سرنشین نظیر پهپادهای تهاجمی دوربرد را در اختیار ارتش اوکراین قرار خواهد داد.

کد خبر 5780893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      اگر رفتار انگگلیسیهادر جنگ دوم ورفتارشون بایهودیها ،وهماهنگی درعین نبرد باهیتلر درکوچاندنشون به فلسطین رابا عطش کمک به اکراینیهای حاکم که هم صهیونیست وهم فاشیست نازیستند وملغمه ای کامل از تروریستی ترین رزیمهای دنیا،درنظربکیریم ،اونوقت عجیب نخواهد بودکه در کمک به زلنسکی پیشروترین باشد،